top of page
חיפוש

חדר בריחה עם שחקן

כשיש אירוע או אפילו סתם ערב פנוי שאתם רוצים לנצל, אתם בטח תוהים מה לעשות. עוד פעם לאותה מסעדה? לסרט? לפעמים רוצים לצאת מהשגרה ואחת הדרכים השוות לעשות זאת היא אטרקציה ייחודית כמו חדר בריחה, ואם כבר אז אחד שונה מהרגילים וברמה גבוהה... ואולי אפילו עם שחקן שמשתתף בסיפור שלכם? נשמע מגניב, נכון? אז בואו לקרוא על חדר בריחה עם שחקן של שואו טיים שמציעים פעילות אחרת ממה שאתם מכירים, והכל – במיקום מרכזי ונוח

 

קצת על חדר בריחה עם שחקן

אז למקרה שלא נתקלתם וטרם חוויתם - ממש תקציר. בחדר בריחה, חבורת אנשים, זוג או יותר, מוכנסת לחלל סגור שאין לה איך לצאת ממנו ומנסה למצוא את הדרך החוצה. אלא מה? הדרך החוצה לא כזו פשוטה, והיא כוללת פתרון של חידות, משימות ושלל אתגרים. החדר יכלול הרבה פעמים אתגרים אינטלקטואליים שישאירו אתכם ברמת מתח ועניין גבוהות, במיוחד אם מדובר בחדר בריחה ברמה גבוהה כמו חדרי הבריחה של שואו טיים. כאן מתווסף לחדר הבריחה גם שחקן, וזאת כבר אופרה אחרת....


מה הייחוד של חדר בריחה עם שחקן?

אם אתם מחפשים חדר בריחה עם שחקן בטוח ששמעתם או נתקלתם בשם שואו טיים, וזה הכי לא במקרה. כי חדרי הבריחה עם שחקן של שואו טיים הם ברמה אחרת ממה שהתנסיתם עד היום




חוויה שלמה בעוצמות אחרות, כולל שחקן קומי

חדרי הבריחה של שואו טיים לא מסתפקים בכמה משימות או במסלול מכשולים וחידות בדרך לפתרון. מהכניסה למקום ועד היציאה, הכל מוקדש לסיפור שאתם חלק ממנו. כאן אתם חלק מסרט שלם, עם תסריט, תפאורה וסאונד, וכמובן – חדר בריחה עם שחקן קומי שהופך את הכל למרגש עוד יותר! החידות והאתגרים בחדרי הבריחה של שואו טיים הם חלק מהסיפור השלם מה שהופך את הכל להרבה יותר מעניין ומותח. והשחקן מכניס את התבלינים שמעצימים את החוויה


חוויה מרגשת אבל בלי לפספס את הפאן

נכון, אנחנו בענייני אתגרים ומשימות וחידות אבל בסופו של דבר המטרה שלנו היא כיף, ובשואו טיים דואגים לזה על הצד הטוב ביותר, עם סיפור רקע מצחיק, בדיחות ובעיקר שחקן קומי שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה ומספק שואו בפני עצמו. כל מה שקורה אצלנו בתוך חדר בריחה מצחיק וכיפי.


הדרכה מקצועית ושירות מדויק בתוך חדר בריחה עם שחקן

בסופו של יום המטרה היא לקוחות שנהנים, והניסיון מצביע על כך שנהנים יותר כשיש סיכוי טוב להצליח במשימה. לכן אנחנו מקפידים לספק הדרכה נכונה, וזה לא שמגלים את התשובות, אבל כן מוצאים את המינון שמאפשר לצלוח את המשימות וליהנות כמה שיותר.


יתרונות אחרים של חדר בריחה עם שחקן

מלבד האיכות של הבילוי עצמו, שכבר הסברנו כמה היא גבוהה ובזכות מה, יש עוד יתרונות לחדרי הבריחה של שואו טיים:

  • מגוון- אנחנו בשואו טיים לא מסתפקים בחדר בריחה אחד. הסיבה לכף היא כי אנחנו רוצים לאפשר לקהלים שונים, כמו חדר בריחה למסיבת רווקות, אופי שונה, וגם כי אנחנו יודעים שאחרי פעם אחת שראיתם חדר בריחה עם שחקן, לא תתפשרו על פחות ותרצו לבוא שוב. אז כדאי שיהיה לכם סיפור חדש ורענן – הרי לא תרצו לפתור את אותו חדר בריחה פעמיים.

  • מיקום נוח לבילוי שלם- יש סיכוי שתצאו מחדר הבריחה רעבים או צמאים. למרבה המזל, המיקום של שואו טיים הוא סופר אטרקטיבי - במרכז ראשון לציון בקרבת המון בתי קפה, פאבים ומסעדות. תוכלו למצוא בלי שום בעיה מקום לשבת בו, לפטפט ולנשנש אחרי שפתרתם את חדר הבריחה בהצלחה ובמלא צחוקים.

  • התאמה לגילאים שונים- החדרים של שואו טיים יכול להתאים לקהל מגוון, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת לבילויים מכל מיני סוגים – גם יום גיבוש בעבודה, גם יום הולדת שרוצים לחגוג בהרכב משפחתי בתוך חדר בריחה למבוגרים, וגם דייט שציפיתם לו הרבה זמן.


חדר בריחה עם שחקן – לחוויה בלתי נשכחת

אם אתם מחפשים בילוי מיוחד בראשון לציון והאיזור, שווה לכם לשקול את האופציה של חדר בריחה בראשון לציון של שואו טיים. אם אתם מעוניינים גם ברמה גבוהה ובמיקום סופר נוח כמו – אל תפספסו את השואו של שואו טיים!

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page