top of page
חיפוש

חדר בריחה למבוגרים – הרפתקה אינטראקטיבית בלתי מצונזרת

בשנים האחרונות, חדרי בריחה תפסו תאוצה והפכו לאחת האטרקציות הפופולריות ביותר. הם מציעים למשתתפים חוויות מרגשות ובוחנים את יכולת עבודת הצוות במשחק הרפתקאות אינטראקטיבי סוחף. רבים מחדרי הבריחה מציעים חוויות לכל המשפחה, אבל חדר בריחה למבוגרים כמו זה שתמצאו בשואו טיים בראשון לציון, מציע אופציה ייחודית ובלתי מצונזרת שמתאימה לגילאי 18 ומעלה....


קודם כל, מה עושים במסגרת חדר בריחה למבוגרים?

נתחיל בזה שכמעט כולנו כבר מכירים חדרי בריחה, וחלקנו היה כבר באחד, שניים או שלושים חדרי בריחה. השאלה היא אם יצא לכם לחוות חדר בריחה למבוגרים – כי פה העלילה כבר הופכת להיות הרבה יותר מרתקת, מאתגרת ומצחיקה מכל הבחינות. אז כמו חדרי בריחה רגילים, גם חדר בריחה 18+ עובד על העיקרון של הצגת תעלומה והניסיון לפתור אותה דרך חידות ואתגרים, בעבודת צוות. מצד שני, חדר בריחה המיועד למבוגרים כולל משימות מורכבות יותר ותכנים שאינם מתאימים לילדים, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים. 


ב-SHOW TIME לקחנו את זה עוד צעד קדימה, והפכנו את חדר הבריחה למבוגרים להצגה שלמה, כולל חדר בריחה עם שחקן קומי. תתכוננו לחוויה קורעת, ותזכרו - מה שקורה שם, נשאר שם... 


חדר בריחה למבוגרים


מחפשים חדרי בריחה מומלצים למבוגרים? כוונו את הווייז אלינו

חדרי בריחה מומלצים למבוגרים מזמנים חוויה כיפית בטירוף, שגם מאפשרת לכם לפתח ולשפר מיומנויות חשובות לחיים עצמם. זו הזדמנות מצוינת להעצים את כישורי פתרון הבעיות, יכולת ניהול הזמן והחשיבה היצירתית, וזו חוויה חברתית המפתחת את יכולת התקשורת ושיתוף הפעולה, דרך עבודת צוות והקשבה לחברי הקבוצה שלכם. 


חדר בריחה למבוגרים בשואו טיים הוא חוויה ייחודית ומיוחדת, פאן צרוף מכל הבחינות: גם סיפור הרקע, גם החידות וגם המשימות – הכל מקורי, כיפי ומצחיק עד דמעות. התוספת של השחקן מכניסה ממד נוסף להנאה. כבר בדקות הראשונות בחדרי הבריחה של שואו טיים, תוכלו לקלוט שהם לא דומים לשום חדר בריחה אחר בארץ ותבינו למה הם זוכים לביקורות הכי טובות. האיכות וההשקעה נמצאים בכל פרט החל מהתפאורה והסאונד ועד לטכנולוגיה, התסריט והמשחק. 


חדר בריחה 18 פלוס - למי זה מומלץ?

חדר בריחה 18 פלוס בשואו טיים מומלץ לכל מבוגר שרוצה לצאת להרפתקה משותפת עם חברים, משפחה, בן או בת זוג או כל קבוצה אחרת. ניתן לחגוג כאן ימי הולדת, ימי גיבוש, מסיבת רווקות או כל אירוע מיוחד אחר. כמות המשתתפים בחדר הבריחה נעה בין 2-7 משתתפים, כך שהוא יכול להתאים גם לבני זוג שמחפשים חוויה שוברת שגרה וגם לחברים טובים שמחפשים הרפתקה משותפת. 


אם אתם גרים באיזור המרכז או הגעתם לביקור באיזור – חדר בריחה למבוגרים של SHOW TIME הוא אופציית בילוי אולטימטיבית עבורכם. 

לפני או אחרי שתתמוגגו, תיקרעו מצחוק, תשחררו עכבות ותיהנו עד הגג בחדר הבריחה, תוכלו לשלב גם בילוי באחד הפאבים, הבארים, בתי הקפה או המסעדות שיש באיזור.  


מה הופך חדר בריחה למבוגרים למתאים במיוחד?

חדר בריחה למבוגרים הוא כזה שהתכנים או הסגנון בו דורשים בגרות מסוימת, ולכן לא מתאימים לכל הגילאים. לפעמים זה יכול להיות חדר בריחה מפחיד או כזה שדורש ידע עולם שלא תמיד קיים אצל ילדים.


במקרה של חדר בריחה למבוגרים בלבד בשואו טיים, מן הסתם נכללים בו תכנים שלא תרצו לשתף עם הילדים שלכם. החל מסיפור הרקע, דרך הבדיחות והמשימות ואפילו שמות הדמויות – הכל בחדר הבריחה הזה מתאים רק למבוגרים. אז ילדים הם די מחוץ לתחום בחדר הזה (אל דאגה, יש בשואו טיים חדרים אחרים נהדרים עבורם). לעומת זאת, אם אתם מחפשים חדר בריחה שיתאים במיוחד לבילוי זוגי, לקבוצת חברים בוגרים או למסיבת רווקות – בינגו! זה בהחלט חדר הבריחה המתאים לצורך העניין.

 

האם צריך ידע מוקדם כדי לפתור את חדר הבריחה?

ממש לא! בואו כמו שאתם. באמת שאין צורך בשום ידע או ניסיון קודמים כדי לפתור את החידות בחדר הבריחה למבוגרים בלבד של שואו טיים. החידות כאן מתאימות לכל הרמות מבחינת ניסיון בחדרי בריחה – בין אם זה חדר הבריחה הראשון או החמישים שלכם, אנחנו מבטיחים לכם שתוכלו ליהנות בטירוף. חדרי הבריחה שלנו ובפרט חדר בריחה למבוגרים דורשים בעיקר לחשוב, להפעיל את ההיגיון, לשים לב לפרטים, וכן, בהחלט, גם עבודת צוות טובה תוכל להועיל לכם.

 

מה חשוב לחפש בתוך חדר בריחה למבוגרים?

לא משנה אם אתם מחפשים חדר בריחה למבוגרים בלבד או בילוי לכל המשפחה, יש כמה דברים שחדרי הבריחה של שואו טיים מתאפיינים בהם והופכים אותם לאופציה סופר כיפית ושווה לבילוי.


שירות והדרכה

אנחנו רוצים שתצאו מרוצים ואנחנו יודעים שחלק מזה אומר גם להצליח. לכן אנחנו משקיעים הרבה בכך שתהיה לכם אפשרות להצליח במשימות. אל תדאגו, אנחנו לא נגלה לכם את התשובות ולא נפתור במקומכם כי זה סתם להרוס את הכיף, אבל בחדרי הבריחה שלנו תמצאו את השירות הכי טוב ומקצועי.


 חוויה מקורית ומיוחדת בתוך חדר בריחה למבוגרים

אנחנו דואגים לכל הפרטים הכי קטנים שיכניסו אתכם לאווירה של חדר הבריחה. זה מתחיל כבר מהמסרונים שאנחנו שולחים כתזכורת. כמובן שבמקום עצמו השקענו בפסקול, בתפאורה וגם בשחקן כדי להפוך את חדר הבריחה למשהו מליגה אחרת שלא תוכלו לשכוח.

 הרפתקה חד פעמית: אנחנו מבטיחים לכם חדר בריחה שלא דומה לשום חדר בריחה אחר שהתנסיתם או שתתנסו בו.

 

מיקום מצוין

חדר בריחה למבוגרים זה אולי החלק העיקרי של הבילוי וחשוב שהוא יהיה כיפי ומצחיק, אבל זה לא הכל, ואתם בטח תרצו גם איזה דרינק או נשנוש אחרי זה. גם פה היתרון פועל לטובת חדרי הבריחה שלנו בשואוטיים, כי הם ממוקמים במרכז ראשון לציון, קרוב להמון מסעדות, ברים ופאבים כך שתוכלו למצוא בקלות משהו לשתות או לטעום אחר כך.  

 

האם בשואו טיים יש רק חדר בריחה למבוגרים בלבד?

ממש ממש לא! אנחנו בשואו טיים יודעים שאחרי שמגיעים אלינו פעם אחת, רוצים להתנסות פעם נוספת בזכות המקוריות וההשקעה בכל פרט. לכן, מלבד חדר בריחה למבוגרים, יש לנו אפשרויות נוספות לחדרי בריחה - גם הם מצחיקים וכיפיים ומושקעים בטירוף, וגם הם מלווים בשירות המצוין שלנו, אלא שהם מתאימים לכל המשפחה כך שגם ילדים יכולים להשתתף באופן פעיל וליהנות. אז אם אחרי שהתנסיתם בבילוי זוגי או של מבוגרים, בא לכם לנסות עוד חדר בריחה אבל הפעם עם הצעירים במשפחה, בשואו טיים מציעים לכם עוד שני חדרי בריחה מדליקים ומהנים עם סיפורים מקוריים שיוכלו לזמן בילוי מעולה לכל המשפחה.

כמה טיפים מצוות SHOW TIME

אם אתם חדשים בעסקי חדר בריחה למבוגרים, יש לנו כמה טיפים עבורכם לפיצוח התעלומות שחדרי הבריחה מציעים לכם: 

  • מכיוון שחדר בריחה מציע חוויה קבוצתית, הטיפ הכי טוב שאנחנו יכולים לתת לכם הוא לתקשר עם חברי הקבוצה שלכם ולעבוד בצוות. 

  • אם אתם קבוצה גדולה כמו במקרה של חדר בריחה למסיבת רווקות, אנחנו ממליצים להתפצל לזוגות או לקבוצות קטנות ולסרוק אזורים שונים בחדר, כדי שתוכלו לפתור כמה שיותר חידות בכמה שפחות זמן. 

  • אנחנו ממליצים לכם תמיד לחשוב מחוץ לקופסה, ולא לפסול רעיונות על הסף, לא משנה כמה משוגעים הם נשמעים לכם. תאמינו לנו, גם הראש שלנו משוגע!

  • הפעילו את היצירתיות שלכם וחפשו בכל מקום, אבל אל תשכחו את מגבלת הזמן! 


חדר בריחה למבוגרים


חדר בריחה למבוגרים- לסיכום

אם הגעתם לאתר שלנו כדי למצוא חדר בריחה איכותי ומושקע, נחתתם למקום הנכון. ב-Showtime תמצאו חדר בריחה בראשון לציון שנותן חוויה משוגעת למבוגרים בלבד, שתסחף אתכם להרפתקה מרתקת, מאתגרת ומלאת אדרנלין. אז יאללה, אספו את החברים ובואו ליהנות במקסימום. 


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page