top of page
חיפוש

חדר בריחה מצחיק

אם נמאס לכם מאופציות בילוי שגרתיות כמו מסעדה או סרט, שווה לכם להכיר את האופציה המיוחדת של חדר בריחה מצחיק. אז אם אתם מחפשים חדר בריחה מצחיק אנחנו ממש ממליצים לכם להכיר את חדרי הבריחה של שואוטיים שמציעים כיף אחר ממה שפגשתם עד היום

 

אם עוד לא הייתם בתוך חדר בריחה מצחיק

ראשית, אם במקרה טרם יצא לכם להתנסות - כמה מילים על חדרי בריחה. חדר בריחה הוא חדר סגור שנכנסים אליו וכדי לצאת/לברוח ממנו צריך לפתור כל מיני אתגרים וחידות. חדרי בריחה מאפשרים לכם לקחת ברייק של כשעה ולהתרכז באתגרים שמפצחים יחד בעבודת צוות, מה שהופך אותם לבילוי מעולה ובפרט כשרוצים משהו מגוון. 



 

חדר בריחה מצחיק – הכי כיף לברוח ממנו!

חלק מחדרי הבריחה מפחידים, מה שהופך אותם במקרים מסוימים לפחות מתאימים לכל אדם ולכל בילוי. לא תמיד בא לכם על אתגרים מפחידים, ובינינו, חדר בריחה למבוגרים לא חייב להיות בסגנון פעולה או אימה. תכלס, למה שלא תבחרו בפעילות מצחיקה שתיקח את הפאן למקסימום?  

מה שאנחנו אומרים זה שאין כמו חדר בריחה מצחיק, שמצליח לשלב את האתגרים והחידות עם פאן, ויוציא אתכם בתחושה הכי כיפית עם צחוק מתגלגל וחיוך שלא יורד מהפנים.

 

מחפשים חדרי בריחה מצחיקים במרכז?

עשינו לכם חשק? הבנתם שאין כמו חדר בריחה מצחיק? עכשיו כל העניין הוא למצוא חדרי בריחה מצחיקים במרכז? אז כבר עשיתם צעד ענק קדימה. עכשיו רק נשאר לכם להגיע אל חדרי הבריחה של שואוטיים.... ולצחוק!

 

מה הופך את חדרי הבריחה של שואוטיים למצחיקים?

אם אתם מחפשים חדר בריחה מצחיק, בטוח ששמעתם או נתקלתם בשם שואו טיים, וזה לא במקרה. חדרי הבריחה של שואו טיים הם ברמה אחרת ממה שהתנסיתם עד היום, ומיד תבינו מה הופך אותם לכאלה:


שחקן מיוחד

גם אם הייתם כבר בחדרי בריחה, אנחנו בטוחים שלא יצא לכם לעשות חדר בריחה עם שחקן. נשמע מטורף, נכון? בשואוטיים הסיפור הוא שלם ואתם חלק ממנו, וכדי שממש תרגישו שאתם שחקנים בסרט אנחנו דואגים שיהיה עוד שחקן, כדי לשדרג את החוויה והאווירה, ולדאוג שיהיה לכם חדר בריחה מצחיק באמת.

 

חדר בריחה קומי זה היעד שלנו

יש חדרי בריחה שמכוונים להיות סופר מפחידים או עם רמות אחרות של אקשן. אנחנו מכוונים לחדר בריחה קומי. בלי להתפשר על חידות מאתגרות ועל רמת עניין כמובן, אבל חדרי הבריחה בשואוטיים מצחיקים, כי אנחנו רוצים ומקדישים מאמץ לעשות אותם כאלה.



 

השקעה בפרטים ובסיפור

אנחנו לא חוסכים בפרטים שהופכים את הסיפור לכיפי ומצחיק – התסריט שלנו מקורי ומלא בדיחות, אנחנו דואגים לבימוי ולתפאורה, וכאמור גם לשחקן שיהפוך את האירוע לעוד יותר כיפי ומצחיק. בקיצור, כל הפרטים שצריך כדי ליצור חדר בריחה מצחיק  וחווייתי, שבטוח יהפוך את הערב שלכם לאחד הכי כיפיים שהיו לכם מזה הרבה זמן.

 

מה עוד הופך את חדרי הבריחה של שואו טיים לבחירה מעולה?

חוץ מלהיות מצחיקים ומהנים, חדרי הבריחה של שואוטיים הם בחירה מעולה כשמחפשים חדר בריחה בראשון לציון מעוד כמה סיבות:


  • הדרכה ושירות- אנחנו רוצים שתיהנו, ולכן מקפידים על שירות מצוין והדרכה, כדי לאפשר לכם גם להצליח.

  •  מיקום מעולה- חדר בריחה יכול להיות חלק מהבילוי של הערב, אבל מן הסתם בסוף תרצו גם לשתות או לנשנש משהו. אז לא לדאוג, כי חדרי הבריחה של שואוטיים ממוקמים מצוין, במיקום מרכזי בראשון לציון, קרוב להמון מסעדות, בתי קפה ומזללות. זה אומר שבטוח תוכלו למצוא גם מקום לשבת אחרי או לפני חדר הבריחה.

  • גיוון- אנחנו יודעים שאחרי שתחוו חדר בריחה מצחיק, אתם תרצו עוד אחד. זו בדיוק הסיבה שאנחנו דואגים לכמה חדרי בריחה עם סיפורים שונים ומעניינים, כולם כמובן באותה רמת השקעה ופירוט.

 

חדר בריחה עם מצחיק– זה שואוטיים!

אם אתם מחפשים פעילות משפחתית או חברתית כיפית במיוחד כמו חדר בריחה למסיבת רווקות, חדר בריחה מצחיק זו אופציה מעולה, וחדרי הבריחה של שואוטיים הם בדיוק כאלה. אז תבואו, אנחנו מבטיחים לכם שתיהנו בטירוף ושתרצו לחזור שוב.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page