top of page
חיפוש

חדר בריחה יום הולדת מושלם

מחפשים מקום לחגיגת יום הולדת ונדמה לכם שניסיתם כבר הכל ואין שום רעיון מקורי שיגניב את הילדים? כדאי שתשמעו קצת על חדרי בריחה שיכולים להיות פתרון מעולה לחגיגת יום הולדת משפחתית או עם קבוצת חברים טובים. מה כל כך מיוחד בחדרי בריחה שהופך אותם לבילוי שלא שוכחים, ולמה ממש כדאי לכם להכיר את חדרי הבריחה של show time? כל התשובות בהמשך

 

מחפשים חדר בריחה יום הולדת? הגעתם למקום הנכון

לפני הכל, אם עוד לא ביקרתם בחדר בריחה - הסבר קצר. כשאומרים חדר בריחה מתכוונים לאיזשהו חדר סגור, שנכנסים אליו, הדלת נסגרת והדרך היחידה לצאת ממנו היא על ידי פתרון של משימה שכוללת בדרך כלל כל מיני חידות.

אם כבר התנסיתם בחדרי בריחה, אתם יודעים שחלק מהם, למשל חדר בריחה למבוגרים יכולים להיות מפחידים או לתת תחושה קצת מלחיצה. כשרוצים למצוא בשביל יום הולדת חדר בריחה זה לא יתאים כל כך, בטח לא אם מחפשים חדר בריחה יום הולדת לילד או ליום הולדת שגם ילדים צעירים ישתתפו בו. כשמחפשים חדר בריחה יום הולדת רוצים משהו קצת יותר קליל ובאווירת פאן אמיתית, ואם זה מה שאתם מחפשים, ממש כדאי לכם לבדוק את חדרי הבריחה של שואו טיים.


 



יום הולדת חדר בריחה של שואו טיים הוא הבחירה המושלמת

אם אתם מחפשים חדר בריחה יום הולדת, יש מצב ששמעתם על חדרי הבריחה של שואו טיים, וזה לא במקרה, כי הם פשוט חדרי בריחה שמתאימים בול ליום הולדת. למה?  כבר נסביר...


חוויה מיוחדת

חדרי הבריחה של שואו טיים מקוריים ושונים מחדרי בריחה אחרים שהייתם או שתהיו בהם. אנחנו מאפשרים לכל אחד שמגיע אלינו להרגיש למשך שעה כמו הגיבור הראשי בסרט, ועושים הכל בשביל זה. זה מתחיל מהודעות התזכורת שאנחנו שולחים, ממשיך באווירה בכניסה וכמובן במשימות עצמן – חדרי הבריחה של שואו טיים לא דומים לשום דבר אחר.

 

חדר בריחה יום הולדת מגוון

חדרי הבריחה של שואו טיים מכוונים להיות מצחיקים ואנחנו עושים הכל בשביל זה – דואגים לתסריט מעולה, לאווירה ואפילו יש חדר בריחה עם שחקן. אם אתם מחפשים עבור יום הולדת חדר בריחה לילדים בוודאי תרצו שיהיה בילוי כיפי, ואין יותר כיפי מלצחוק המון ביחד.

 

מיקום מעולה

חדר הבריחה הוא לא כל הבילוי שלכם, וסביר להניח שאחרי חדר בריחה יום הולדת חגיגי יכלול גם אוכל. חדרי הבריחה של שואו טיים מנצחים עם מיקום מעולה במרכז ראשון לציון בקרבת המון פאסט פוד, מסעדות ופאבים, ככה שלא תהיה לכם בעיה למצוא מקום לאכול או לשתות אחר כך.

 

מה עוד גורם לחדרי הבריחה של שואו טיים להיות הבילוי המושלם?

  • חוץ מלהיות אופציה מצוינת ליום הולדת, חדרי הבריחה של שואו טיים הם אפשרות מעולה כשמחפשים חדר בריחה בראשון לציון בגלל עוד כמה סיבות:

  • הדרכה ושירות- מאוד חשוב לנו שתיהנו מחדר הבריחה ושתצליחו גם לפתור אותו, ככה שאנחנו מקפידים לספק שירות והדרכה שיאפשרו לעשות את זה. זה חשוב במיוחד כשמגיעים לחדר בריחה עם ילדים ולא רוצים לאכזב אותם.

  • ביקורות- הביקורות על חדרי הבריחה של שואו טיים מעולות וזה לא סתם. כל ההשקעה שלנו בפרטים הכי קטנים ובשירות בסוף מסתכמת בזה שאין לקוח שיוצא לא מרוצה.

  • גיוון-בשואו טיים יש כמה חדרי בריחה שונים, כל אחד עם סיפור אחר וכל אחד מהם מעולה בדרכו.

 

חדר בריחה ליום הולדת ראשון לציון – שואו טיים!

חדרי הבריחה של שואו טיים שממוקמים במרכז ראשון לציון הם אופציה מעולה בתור חדר בריחה יום הולדת - למבוגרים, לבני נוער ואפילו לילדים. מחכים לכם, אין לנו ספק שזה יהיה יום הולדת שאף אחד לא יוכל לשכוח.

 

 

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page